25 Marie-Curie Post-Doc Fellowships en Irlanda

Se informa al personal de investigación de la universidad de una buena oportunidad de obtener una beca de post-doctorados Marie-Curie Research Fellowship, una de las mejores becas para investigadores experimentados que ofrece un paquete que, entre otros beneficios, incluye un salario de €56000 anual durante 3 años, con estancia en empresa privada durante un periodo de entre 6 y 12 meses.

Han abierto 25 de estas becas en Irlanda a través de un programa nacional, co-financiado por la Comisión Europea ( http://www.horizon2020.ie/career-fit/ ) y se requieren aplicaciones de investigadores que no hayan residido en Irlanda durante el último año. Especialmente nuestro centro de investigación CeADAR ( www.ceadar.ie ) es uno de los 15 centros seleccionados y el único en el campo de Data Analytics and Machine Learning. Sin embargo, buscamos todo tipo de investigadores con perfiles numérico, de cualquier disciplina, que tengan experiencia en análisis de datos. A continuación le adjunto la oferta para esta beca:

Asunto: Opportunity for Researchers: 25 Marie-Curie Fellowships Open in Ireland!

Dear All,

A wonderful opportunity for Post-Doc researchers, soon-to-graduate Ph.D. students and Experienced Researchers (4 years in research) has arisen to work in Ireland as Marie-Curie Research Fellows.

As part of the Marie Skłodowska-Curie cofunded trans-national programme, researchers can develop their careers in the CeADAR Technology Centre ( www.ceadar.ie ) during the Fellowship (of 36 months) with an included enterprise secondment (of 6-12 months in an Enterprise Ireland client company). You can find further information: http://www.horizon2020.ie/career-fit/ . As you may know, this is one of the most reputable fellowships for researchers which includes, among othe benefits, a salary of approx. €56000. Currently, 25 fellowship positions are open.

Our Technology Centre, CeADAR (Center for Applied Data Analytics), welcomes researchers to apply for this scheme and become members of our team. CeADAR is specialized in the areas of data analytics, big data, machine learning, visualization tools,... (see www.ceadar.ie ) and blends academic research activities with practical industry collaboration and product design. We are open to candidates with numerical backgrounds, e.g.: Computer Science, All Branches of Engineering, Mathematics, Physics, BioInformatics. etc.

If you are interested in becoming a Marie Curie Research Fellow with CeADAR, we will help you with the process of preparing the application, so contact Dr. Ricardo Simon Carbajo ( Esta dirección de correo electrónico está protegida contra spambots. Usted necesita tener Javascript activado para poder verla. ) with the subject: "MARIE_CURIE_APRIL_2018" and enclose your CV and any questions you may have as soon as possible. Note that the application deadline is the 30th of April 2018.